دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ "میگی" از تتلو و طعمه و سعید اس جی

 

میگم بشین كنارم میگی حسی ندارم
میگم آخه دیوونه جز تو هیشكیو ندارم
میگم واسه همیشه بمون میگی نمیشه
میگم آخه دیوونه بمونی با من چی میشه ؟

میگی دوسم نداری میگی منو نمیخوای
میگی حتی اگه بمیرمم پیشم نمیای
میگی حتی تحمل كردن من خیلی سخته
میگی منو فراموش كردی انگار خیلی وقته

میگی بخندم روز تولدمه میگی صد تا آدم امشب حداقل دورمه
ولی نمیدونی جز تو چیزیو نمیخوام و آرزومه یه دفه دیگه بغل كنمت
میرم شمعا رو فوت كنم ولی اون نیس دیگه بیاد پیشم بشینه
ببینه بی اون چه غصه دارم و اشكو تو چشای خیسم ببینه
باشه میرم ولی بدون روز تولدم بی تو مث روز مرگمه واسم این دفه
میرم كه بازم به تو فك كنم حتی شده واسه آخرین دفه

نه میگم نرو نه میگم بمون نه میگم كه قد خاطراتو بدون
من میگم برو هر جا كه میخوای منم منتظر میشم تا روزی كه بیای
نه جشن و مهمونی نه كادو نه طعم تلخ خاطراتو
نه حتی اشك اون چشاتو نمیخوام فقط میخوام كه بمونم با تو
نه جشن و مهمونی نه كادو نه طعم تلخ خاطراتو
نه حتی اشك اون چشاتو نمیخوام فقط میخوام كه بمونم با تو

نه میگم نرو نه میگم بمون نه میگم كه قد خاطراتو بدون
من میگم برو هر جا كه میخوای منم منتظر میشم تا روزی كه بیای
نه جشن و مهمونی نه كادو نه طعم تلخ خاطراتو
نه حتی اشك اون چشاتو نمیخوام فقط میخوام كه بمونم با تو

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com